شترمرغ چموش

شترمرغ چموش

شترمرغ چموش
شترمرغ چموش

شترمرغ چموش

شترمرغ چموش

آلو قرمز و خواص آن

آلو قرمز و خواص آن

آلو قرمز خشک،مربای الو قرمز،آلو قرمز خواص،فواید الو قرمز،ترشی الو قرمز

 یکی از آلوهای خوشمزه از گروه آلوها ،آلو قرمز است که لواشکهای خوشمزه ای با آن می توان تهیه نمود.

بهتر است بدانید که معروف‌ ترین گونه‌ آلوها، نوع ژاپنی است که برخی انواع آن به رنگ زرد و پرآب بوده و بعضی دیگر درصد آب کمتری داشته و قرمز متمایل به ارغوانی می باشد. جالب است بدانید که آلو قرمز میوه ای است تابستانی که اکثراً به صورت تازه مصرف می‌گردد، اما می‌توان آن را به صورت خشک و یا به صورت کمپوت و مربا نیز مصرف نمود و یا به کیک‌ها، سالادها و غذاها اضافه کرد و میل نمود. البته مصرف آلو یک شیوه ی سالم و خوشمزه برای حفظ سلامت همه ماست

آلو قرمز،خواص آلو قرمز
خواص آلو قرمزرا بشناسید :
هتر است بدانید که  یک عدد آلو قرمز متوسط ، حاوی 113 میلی گرم پتاسیم است که فشار خون را کنترل می سازد و خطر سکته ی مغزی را کاهش خواهد داد  رنگدانه ی قرمز- آبی که در این آلوها وجود دارد و آنتوسیانین نامیده می شود با رادیکال های آزاد مخرب مقابله کرده و به این ترتیب جلوی مبتلا شدن به سرطان را می گیرد.لازم به ذکر است که آلو قرمز سیستم گوارشی را در سلامت نگه خواهد داشت.بدنیست بدانید که یک عدد آلو خشک حاوی یک گرم فیبر می باشد و این میوه ی خشک یک ملین طبیعی و مؤثر به شمار می رود. بدنیست بدانید که مصرف آلو قرمز برای سلامت استخوان هایتان مفید خواهد بود.
آلو خشک این خاصیت را دارد که رادیکال های آزاد مخرب را از بین برده و حافظه را در شرایط سالمی نگه می دارد.

آلو قرمز،خواص آلو قرمز
جالب است بدانید که آلو قرمز منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان محسوب می شود. لازم به ذکر است کهآلو قرمز سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده، از این رو از ایجاد آسیب‌های رادیکال‌های آزاد به بدن پیشگیری خواهد نمود.   لازم به ذکر است که آنتی‌اکسیدان‌ها محافظان خوبی برای چشم و قلب نیز هستند و از ابتلای بدن به انواع سرطان‌ها پیشگیری کرده و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن هم می‌شوند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌نمایند.

آلو قرمز،خواص آلو قرمز
خوب است بدانید که ویتامین ‌C موجود در آلو قرمز نه تنها برای بافت بدن مفید است، بلکه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن هم می باشد.
جالب است بدانید که مصرف آلو قرمز از ابتلای بدن به انواع سرماخوردگی و آنفلوانزا پیشگیری می‌کند و وجود این ویتامین در آلو موجب خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد در بدن می شود.در واقع مصرف آلو قرمز از بروز بسیاری از بیماری‌ها مانند آرتروز، سرطان روده، آسم و آرتریت روماتوئید پیشگیری می‌ نماید

آلو قرمز،خواص آلو قرمز

خوردن این میوه پرفایده را به شما توصیه می کنم .

آلو قرمز و خواص آن

مطالب مرتبط:

زردآلو

گوجه سبز

گیلاس

آلبالو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.